Opzeggen omdat iemand is overleden.
Als iemand met een abonnement bij Odido is overleden, kan je dit doorgeven aan onze Nabestaandendesk of Odido Service. Je kan het abonnement gratis stopzetten. Het telefoonnummer is dan niet meer te gebruiken. Ook kan je het abonnement gratis op iemand anders naam zetten. Dan doe je een contractovername.
Liever alles per post doen? Stuur dan alles op naar: Odido Nabestaandendesk, Antwoordnummer 10604, 2501 WB Den Haag.
Veelgestelde vragen.
Wat moet ik als nabestaande doen in het geval van overlijden?
Wat zijn de kosten van een contractovername?
Kan ik mijn aanvraag wijzigen?
Kan ik de toestelbetaling overdragen of overnemen?
Wat als de nieuwe contracthouder geen Nederlands legitimatiebewijs heeft?
In welke gevallen kan ik niet overstappen?
Vervallen kortingen op het abonnement na contractovername?
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Chat met Izzi
Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.
Zelf regelen
Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.
Bel met Odido Service
Liever mailen?
Mail naar ons.
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Bellen
Bellen voor mobiele abonnementen
Mailen
E-mail voor mobiele abonnementen
Bellen
Bellen voor Zakelijk Internet
Mailen
Mailen voor Zakelijk Internet