Dekkingskaart
Bekijk het bereik op je locatie. Je vult hiervoor je postcode of adres in. Op onze dekkingskaart zie je precies hoe snel je internet kan zijn buiten de deur. Op de storingskaart check je of we bezig zijn met onderhoud. Bij storingen kan het zijn dat je een vergoeding krijgt. Meer info hierover vind je in de veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Wanneer gaat de wettelijke compensatieregeling in?
Wanneer past Odido de wettelijke compensatieregeling toe?
Wat houdt de wettelijke compensatieregeling in?
Wanneer geldt de wettelijke compensatieregeling?
Ik heb een abonnement voor mijn bedrijf. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?
Hoeveel compensatie kan ik krijgen?
Hoe kan ik een compensatie krijgen?
Ik ben een particuliere klant. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?
Hoe zit het met de Europese roamingregeling?
Waarom verbindt mijn telefoon met een buitenlands netwerk?
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Chat met Izzi
Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.
Zelf regelen
Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.
Bel met Odido Service
Liever mailen?
Mail naar ons.
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Bellen
Bellen voor mobiele abonnementen
Mailen
E-mail voor mobiele abonnementen
Bellen
Bellen voor Zakelijk Internet
Mailen
Mailen voor Zakelijk Internet