Contact center oplossingen.
De klant centraal zetten is niet meer genoeg.
Service

Aankomend evenement.

Met of zonder AI?

Klantcontact in 2025.

2025 wordt een spannend jaar voor klantcontact. Daarom nemen de AI-experts van Talkdesk, pioniers in AI-gedreven oplossingen voor klantcontact, je op 23 april mee in de nieuwste innovaties.

Reserveer nu je plek en laat je inspireren over wat er allemaal kan. Nu en in de toekomst. Samen bouwen we aan een grotere klanttevredenheid. Dit wil je niet missen.

Het trilemma van klantcontact.

Als het gaat om klantcontact zijn er 3 grote uitdagingen die met elkaar te maken hebben. En waar bedrijven tussen moeten balanceren. Of kiezen. De klant centraal zetten is niet meer genoeg. Want naast een positieve klantervaring zijn er nog 2 dingen waar elk bedrijf rekening mee moet houden: genoeg personeel en de juiste balans tussen omzet en kosten. 

positieve klantervaring
Een positieve klantervaring.

Uit onderzoek blijkt dat 75% van de consumenten hun favoriete merk verlaat na een aantal slechte ervaringen. En ruim de helft vindt dat bedrijven hun klantenservice moet verbeteren.

randstad arbeidsmarkt
Genoeg personeel.

Er is in Nederland een tekort aan klantcontact medewerkers en het verloop is hoog. Komt door vaak hoge werkdruk, herhalende taken en een gebrek aan begeleiding en toekomstperspectief.

mckinsey_priorities_2
Balans in omzet en kosten.

Je wil niet steeds nieuwe medewerkers aannemen als het aantal contactmomenten groeit. Wat je wel wil is je medewerkers slimmer inzetten. Dat zorgt voor meer efficiëntie en lagere kosten. Want ook van klantcontact afdelingen wordt steeds vaker verwacht dat ze bijdragen aan de omzet van het bedrijf.   

Innovatie is de oplossing.

Want met efficiënte processen en de juiste technologie, hoeven bedrijven niet meer te kiezen welke uitdaging ze als 1e op willen lossen. Met het juiste contact center verbeter je de klantervaring, verhoog je de efficiëntie van je medewerkers en vergroot je de omzet van je bedrijf. Dat wil je. 

Vrouw met headset op
Altijd goed bereikbaar voor elke klant.

Geen klant is hetzelfde. Betekent ook dat elke klant op een eigen manier contact wil opnemen met je bedrijf. Chatten, bellen of een bericht sturen op social media: het aantal kanalen voor klantcontact groeit. Een klantcontact center, of KCC, helpt je om al die communicatiestromen slim te beheren.  

We bieden verschillende mogelijkheden voor contact center software. Zoals Talkdesk, een AI-gedreven contact center. Of een modulair opgebouwd Online Contact Center, waarin je verschillende modules kan combineren. Vertellen we je graag meer over.  

chat
Kies de KCC-oplossing die bij je past.

Hoe kies je de KCC-oplossing die het beste past bij je klanten én je bedrijf? Helpen we je bij. Stel jezelf deze vragen: 

  • Wat voor klantervaring wil je bieden? 

  • Wat heeft je voorkeur: een multichannel of een omnichannel KCC? 

  • Zijn schaalbaarheid en efficiëntie grote uitdagingen voor je bedrijf? 

  • Hoeveel wil je automatiseren? 

  • Hoe denk je over AI en heeft je bedrijf een AI-beleid?  

  • Vind je integraties met andere systemen belangrijk? 

  • Hoe wil je je medewerkers trainen en ontwikkelen? 

Bekijk onze Contact Center oplossingen.

Man met oordopjes

Talkdesk

vrouw oranje pak

Online Contact Center

man aan het bellen

IVR

unlimited

Roosterapplicatie

Advies van onze experts.

Rolf Kulk
Meer weten over deze oplossing?

Rolf Kulk is business consultant en expert in interactie. Van het Online Contact Center tot Talkdesk. Het maakt niet uit wat je hierover wil weten, hij heeft het antwoord. En helpt je om altijd en overal bereikbaar te zijn voor je klanten, relaties en leveranciers.

Vragen? Stel ze aan Rolf. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.

Vragen?

Laat je gegevens achter zodat 1 van onze experts je kan helpen.

Neem contact op

Live demo?

Vraag dan een sessie aan in de Odido Innovatie Hub.

Inspiratiesessie

Direct contact.

Bel naar 085-2006860 of stuur een mail naar:

business.advies@odido.nl