Online Contact Center
De werkplek is veranderd. We werken bijvoorbeeld steeds meer hybride. Vanuit huis, vanaf een andere locatie en op kantoor. Hoe blijf je dan zo goed mogelijk verbonden met elkaar en met je klanten? Het kan met een Online Contact Center.
Een flexibel portfolio dat met je meegroeit.
Het Online Contact Center van Odido is modulair opgebouwd. Betekent dat het is opgebouwd uit verschillende modules die je kan combineren. Zo heb je een flexibel portfolio dat met je meegroeit in het continu verbeteren van je klantcontact. Deze diensten zijn een aanvulling op je bestaande omgeving. Of kunnen deze omgeving helemaal vervangen.
Aankomend evenement.
Met of zonder AI?
Klantcontact in 2025.
2025 wordt een spannend jaar voor klantcontact. Daarom nemen de AI-experts van Talkdesk, pioniers in AI-gedreven oplossingen voor klantcontact, je op 23 april mee in de nieuwste innovaties.
Reserveer nu je plek en laat je inspireren over wat er allemaal kan. Nu en in de toekomst. Samen bouwen we aan een grotere klanttevredenheid. Dit wil je niet missen.
Dit is het Online Contact Center.

Het Online Contact Center platform draait helemaal in de cloud. Een uitgebreide oplossing voor alles wat je, nu of in de toekomst, nodig hebt voor optimaal contact.
Het Online Contact Center is er in 2 voordelige bundels: Business en Enterprise. Die kan je met elkaar combineren.
De standaardfuncties kan je aanvullen met extra’s. Zoals integraties met social mediakanalen, outbound dialer, video, een kennisbank en je bestaande systemen.
We bieden deze oplossing aan samen met onze partner EvolveIP.
Daarom wil je het Online Contact Center.
Gebruiksvriendelijke omgeving
Snel en makkelijk te gebruiken. Uitgebreide rapportagemogelijkheden voor sturing en analyses voor beheerders.
Superflexibel
Je breidt de mogelijkheden van je functionaliteiten en capaciteit makkelijk uit als dat nodig is.
Geen onderhoud
Je systeem is altijd bijgewerkt naar de nieuwste versie. Hoef je niks voor te doen. Komt door de cloud based technologie van het Cloud Contact Center.
Integratieopties
Bijvoorbeeld met je CRM, voor pop-ups met klantinformatie. Je hebt altijd de nieuwste functies voor Customer Experience.
Slimme IVR-routeringen.
De IVR-dienst van Odido is ontworpen om vanuit de cloud je inkomend telefoonverkeer te regelen. Een functionaliteit die vaak mist in je bestaande telefooncentrale of callcentersysteem. Door het activeren van een IVR is een upgrade of vervanging vaak niet of niet meteen nodig.
Liever een IVR-oplossing op maat in plaats van een standaardpakket? Kan ook. Gewoon even contact met ons opnemen. Dan krijg je advies over een oplossing die past bij je bedrijf.
Daarom wil je Slimme IVR-routeringen.
Meteen vooruitkijken
Schakel meteen als er iets gebeurt, bijvoorbeeld bij een calamiteit.
Keuzemenu
Laat je klanten en relaties zelf kiezen met welke afdeling of persoon ze willen bellen.
Servicelevels
Bepaal Service Level Agreements (SLA’s) voor verschillende klantgroepen.
Inzicht
Bekijk welke gesprekken je gemist hebt, door uitgebreide rapportages.
Roosterapplicatie

De roosterapp is speciaal ontwikkeld voor teams die 24/7 bereikbaar moeten zijn voor klanten. Zoals thuiszorgteams, on-call teams en teams met piketdiensten. Vaak gaat het om gesprekken die een hoge prioriteit hebben en waarvoor optimale bereikbaarheid heel belangrijk is. Als je wil, kan je de roosterapp ook koppelen aan je bestaande planningspakket. Handig. Vragen? Stel ze.
Daarom wil je de roosterapp.
Slimme routering
Krijg meteen de medewerker aan de lijn die op dat moment dienst heeft.
24/7 bereikbaar
Mis nooit meer een gesprek. Want je bent altijd bereikbaar voor klanten, patiënten en relaties.
Roosters beheren
Maak makkelijk roosters en plan alvast vooruit. En je hebt altijd inzicht in de bereikbaarheid van je medewerkers.
Integratie
Integreer de roosterapp met bestaande planningpakketten, zoals Nedap, ONS, Dyflexis en nog veel meer.
Meetbare bijdrage aan je doelstellingen.
De bereikbaarheidsdiensten van Odido helpen je met het behalen van je doelstellingen. Zoals tevreden klanten, blije medewerkers, kostenbesparing en controle.
Tevreden klanten: door proactieve communicatie, korte wachttijden en ruime openingstijden. En ze krijgen meteen een antwoord op hun vraag via hun favoriete kanaal. Zo geef je je klanten precies wat ze willen.
Bespaar tot wel 50%.
Blije medewerkers: door een geïntegreerde desktop die fijn werkt en adviseurs die klanten goed en snel kunnen helpen met onderwerpen waar ze alles van weten. Maar ook door werken vanuit huis of kantoor, en feedback die bijdraagt aan hun ontwikkeling. Zorgt er allemaal voor dat je medewerkers blij zijn en het verloop laag blijft.
Kostenbesparing: je bespaart tot wel 50% door onnodige gesprekken met automatische, gepersonaliseerde informatieteksten af te handelen. Door meer dan 80% van je gesprekken in 1 keer goed af te ronden. En door je gesprekken met behulp van integraties 25% korter te maken.
Controle: want je kan verbeteringen doorvoeren en meteen inspringen als er iets gebeurt. Hiervoor is het belangrijk dat je weet wat er speelt. Helpen we je bij.
Advies van onze experts.

Rolf Kulk is business consultant en expert in interactie. Van het Online Contact Center tot slimme telefonische routering. Het maakt niet uit wat je hierover wil weten, hij heeft het antwoord. En helpt je om altijd en overal bereikbaar te zijn voor je klanten, relaties en leveranciers.
Vragen? Stel ze aan Rolf. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.