Hier vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Hier bekijk je ook je facturen en wijzig je jouw bundel. Regel het zelf! Wel zo makkelijk.
Zakelijk Mijn Odido account
Nummerbehoud aanvragen
Fijn dat je nu je zaken gaat regelen via ons Unlimited netwerk! Natuurlijk is het mogelijk om je zakelijk telefoonnummer mee te nemen. Lees hier meer over nummerbehoud.
Je eerste factuur en toetselfactuur
Binnen en buiten de Europese Unie
Uitleg over je toestel
Wil je meer weten over alle ins en outs van je telefoon of tablet? Bekijk alle tips via onze toestelhulp.
Voicemail instellen
Je voicemail hebben we automatisch ingesteld als standaard boodschap met telefoonnummer. Pas deze via '1233' aan naar een persoonlijke welkomstboodschap of een standaard boodschap met naam.
Verzeker je toestel
Verzeker je telefoon of tablet via de verzekeraar Chubb tijdens je bestelling of tot 30 dagen na aankoop in één van onze winkels of via onze service. Bij het afsluiten van je toestelverzekering na aankoop moet jouw toestel nog intact (zonder schade) zijn.
Je eerste factuur
Binnenkort krijg je je eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan je verwacht had. Dit kan zijn omdat je bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.
Toestelfactuur
Je ontvangt een toestelfactuur zodra je een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van je toestel.
Binnen de EU
Met ons nieuwste zakelijke abonnement Hello Business ontvang je tot 50 GB die je in de EU kunt gebruiken. Heb je geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via Mijn Odido.
Buiten de EU
Met het nieuwe zakelijke abonnement Hello Business hebben we aantrekkelijke mogelijkheden voor bellen en internetten in Turkije. Als je op zakenreis gaat buiten de EU rekenen wij andere tarieven de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Internet op Reis (Travel & Surf) om hoge kosten achteraf te voorkomen.
Mijn Odido Account en gebruik
-
Naar de zakelijke login pagina.
Ga naar odido.nl/zakelijk/login.
-
Nog geen account.
Klik op Ik heb nog geen account en volg de stappen.
-
Verificatiecode ontvangen.
Je krijgt een verificatiecode op het e-mailadres dat je net hebt doorgegeven. Vul deze code in.
-
Wachtwoord bedenken.
Bedenk een sterk wachtwoord en vul het in. Nu heb je een Mijn Odido account.
-
Naar de zakelijke login pagina.
Ga naar odido.nl/zakelijk/login. Vul hier je e-mailadres en wachtwoord in.
-
Abonnement toevoegen.
Je krijgt een melding op je scherm waarin staat dat je een mobiel abonnement kan toevoegen. Volg de stappen.
-
Mobiel nummer toevoegen.
Klik onder Abonnement toevoegen op Mobiel en vul je mobiele nummer in.
-
Verificatiecode per SMS.
Je krijgt per SMS een verificatiecode op het nummer dat je net hebt doorgegeven. Vul deze code binnen 10 minuten in.
Heb je zelf geen telefoonnummer in het contract? Geen punt. Je kan de verificatiecode naar een ander telefoonnummer in het contract laten sturen. Zorg er wel voor dat je de code kan invullen binnen 10 minuten nadat je ‘m hebt gekregen. Gebruik daarna je eigen e-mailadres om je account aan te maken. Zorg ervoor dat 2-factorauthenticatie (2FA) uitstaat.
-
Beheerdersrechten aanvragen.
Log in op Mijn Odido. Klik daarna op Meer en onder Beheerdersinstellingen op Beheerder worden. Volg de stappen en geef akkoord.
Goed om te weten: zie je Beheerdersinstellingen niet staan of kan je Beheerder worden niet aanklikken, dan heeft iemand anders in je bedrijf de beheerdersrechten. Je kan diegene vragen om de beheerdersrechten aan je te geven. Onder het kopje Extra Beheerder toevoegen op deze pagina lees je hoe je dit doet.
-
Na 24 uur actief.
Je hebt nu beheerdersrechten aangevraagd. Binnen 24 uur kan je alle abonnementen zien en beheren. Je hoeft dus niet alle nummers zelf toe te voegen. Handig.
Je startscherm ziet er dan zo uit:
-
Extra beheerder toevoegen.
Dat kan alleen als je een beheerder bent in Mijn Odido. Om een extra beheerder toe te voegen, klik je in het beginscherm onder Mijn gegevens op Gegevens en instellingen.
-
Gegevens en instellingen.
Klik onder Gegevens en instellingen op Beheerder toevoegen/verwijderen.
-
Extra persoon krijgt beheerdersrechten.
3. Extra persoon krijgt beheerdersrechten.
Hier kan je een extra beheerder toevoegen. Maar alleen als die persoon een eigen account heeft aangemaakt in Mijn Odido. Goed om te weten: het kan 24 uur duren voordat iemand de beheerdersrechten heeft.
Vragen? Vragen! Ga naar onze servicepagina, hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen.
-
Deel- en verzamelfactuur bekijken of downloaden.
Dat kan alleen als je een beheerder bent in Mijn Odido. Om een deel- en verzamelfactuur te bekijken of te downloaden, klik je onder Zelf regelen op Verzamelfactuur bekijken én betalen.
-
De laatste 24 facturen.
Hier vind je de laatste 24 verzamel- en deelfacturen. Net als een jaaroverzicht van de kosten en de facturen per telefoon.
Vragen? Vragen! Ga naar onze servicepagina, hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen.
Je facturen bekijken? Je bundel aanpassen? Regel veel zelf in onze app. Voor al je mobiele abonnementen. Wel zo handig.
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Chat met Izzi
Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.
Zelf regelen
Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.
Bel met Odido Service
Liever mailen?
Mail naar ons.
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Bellen
Bellen voor mobiele abonnementen
Mailen
E-mail voor mobiele abonnementen
Bellen
Bellen voor Zakelijk Internet
Mailen
Mailen voor Zakelijk Internet