Waar heb je een vraag over?
Alles over de levering van Zakelijk Internet.
Je hebt Zakelijk Internet van Odido Business aangevraagd voor je bedrijf. Goed idee. Heb je nog vragen? Bijvoorbeeld hoe en wanneer we Zakelijk Internet leveren? Die beantwoorden we graag.
Alles over de installatie van je Zakelijk Internet.
We sluiten je aan op ons supersnelle netwerk. Onze monteur komt bij je langs en regelt het voor je. Nieuwsgierig wat de monteur precies gaat doen? Snappen we. Hebben we voor je op een rij gezet.
Alles over onderhoud, problemen en storingen bij Zakelijk Internet.
Ons netwerk is supersnel en stabiel. Maar soms gebeurt er iets waardoor het even wat minder goed werkt. Een storing bijvoorbeeld, of aanpassingen in de apparaten. Helpen we je bij.
Haal alles uit Zakelijk Internet
Je hebt al Zakelijk Internet van Odido Business, of je laat het binnenkort installeren. Maar misschien kan het nóg beter. Met onze tips maak je je internet zo snel mogelijk. En pas je makkelijk je wifi-instellingen aan. Maar je leest ook hoe het precies zit met dat vaste IP-adres. En waar je terecht kan met vragen over Internet Back-up of Wifi Plus.
Alles over de factuur van Zakelijk Internet.
Je hebt Zakelijk Internet van Odido Business. Daar krijg je elke maand een factuur van. Vragen over je factuur? Helpen we je bij.
Andere vragen
-
Krijg ik een vast IP-adres bij Zakelijk Internet van Odido Business?
-
Blijft mijn internet werken tijdens de overstap naar Zakelijk Internet van Odido Business?
-
Kan ik mijn eigen apparaten gebruiken voor Zakelijk Internet van Odido Business?
-
Komt er een monteur langs om Zakelijk Internet van Odido Business te installeren?
-
Kan ik de kosten voor Zakelijk Internet van Odido Business aftrekken van mijn belasting?
-
Waar kan ik mijn wifiwachtwoord veranderen?
-
Wat zijn de eenmalige kosten op mijn factuur?
-
Waar zie ik of Zakelijk Internet van Odido Business een storing heeft?
-
Waarom is mijn internetsnelheid lager dan beloofd?
-
Wat is Internet Back-up?
Krijg ik een vast IP-adres bij Zakelijk Internet van Odido Business?
Ja, je krijgt een eigen IP-adres bij Zakelijk Internet van Odido Business. En als je gaat verhuizen krijg je een nieuw IP-adres.
Blijft mijn internet werken tijdens de overstap naar Zakelijk Internet van Odido Business?
Het kan dat je heel even offline bent op de dag dat we het komen installeren. Dan schakelen we de verbinding om en installeren we je apparaten. Duurt meestal niet langer dan 2 uur.
Kan ik mijn eigen apparaten gebruiken voor Zakelijk Internet van Odido Business?
Ja, dat kan. Wel goed om te weten: het installeren van je eigen apparaten kan soms lastig zijn. En als het internet dan niet goed werkt, geven we geen garantie. Toch hulp nodig? Installeer dan eerst onze apparaten.
Wil je je eigen apparaten gebruiken? Geef dit dan na de installatie van je Zakelijk Internet aan bij Odido Service. Kwestie van even bellen naar 0800-7112. Dan krijg je de goede inloggegevens en instellingen.
Komt er een monteur langs om Zakelijk Internet van Odido Business te installeren?
Ja, dat komt onze monteur voor je doen. Neem je standaardinternet (DSL)? Dan komt er eerst een monteur langs om te testen of de verbinding via de kabel goed is. Daarna plannen we een afspraak in om je Zakelijk Internet te installeren.
Kan ik de kosten voor Zakelijk Internet van Odido Business aftrekken van mijn belasting?
Ja, dat kan. Want Zakelijk Internet van Odido Business is speciaal voor bedrijven. Goed om te weten: de btw die je betaalt staat altijd apart op je factuur. Zo weet je precies wat je moet invullen bij je aangifte.
Waar kan ik mijn wifiwachtwoord veranderen?
Je wifi-instellingen pas je makkelijk zelf aan in Mijn Odido. Liever wat hulp? Geen punt, gewoon even bellen naar 0800-7112.
Wat zijn de eenmalige kosten op mijn factuur?
Staan er eenmalige kosten op je 1e factuur van Odido Business? Dan zijn het waarschijnlijk aansluitkosten. Als het niet je 1e factuur is, dan is er een andere reden. Die vind je in Mijn Odido.
Waar zie ik of Zakelijk Internet van Odido Business een storing heeft?
Dat kan je niet zelf zien. Maar helpen we je natuurlijk bij. Bel naar 0800-7112 of kijk in Mijn Odido.
Waarom is mijn internetsnelheid lager dan beloofd?
De snelheid van je internet hangt af van waar je bent. Soms is die dus anders dan wat er bij het abonnement stond. Als je je abonnement aanvraagt, laten we je weten welke snelheid je kan verwachten op je adres. Dat staat later ook op je contract. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.
Wat is Internet Back-up?
Internet Back-up is een oplossing die ervoor zorgt dat je online blijft als de wifi ermee ophoudt. Zo'n storing komt gelukkig bijna nooit voor. Maar mocht de verbinding tóch een keer wegvallen, dan wil je zeker weten dat je bedrijf blijft draaien. Met onze Internet Back-up schakelt je modem bij storing automatisch over op ons supersnelle 4G-netwerk. Dat werkt met een 4G-dongle die we aansluiten tijdens je installatie. Zo blijf je altijd online.