man met bril aan het bellen
Interactie

Slim bereikbaar voor waardevol klantcontact.

Goed bereikbaar zijn voor klanten en leveranciers is heel belangrijk. Op het moment van hun keuze, via het kanaal van hun keuze. Zet de volgende stap in klantcontact. En laat slimme technologie je helpen met het beter beheren van je multichannel of online Klantcontact Center (KCC). Zodat interacties met klanten makkelijker, efficiënter en waardevoller worden. Dat wil je.  

Aankomend evenement.

Met of zonder AI?

Klantcontact in 2025.

2025 wordt een spannend jaar voor klantcontact. Daarom nemen de AI-experts van Talkdesk, pioniers in AI-gedreven oplossingen voor klantcontact, je op 23 april mee in de nieuwste innovaties.

Reserveer nu je plek en laat je inspireren over wat er allemaal kan. Nu en in de toekomst. Samen bouwen we aan een grotere klanttevredenheid. Dit wil je niet missen.

Oplossingen voor interactie.

consumer service
Contact Center

Chatten, bellen of een bericht sturen op social media: het aantal kanalen voor klantcontact groeit. Een klantcontact center, of KCC, helpt je om al die communicatiestromen slim te beheren. We bieden verschillende mogelijkheden zoals Talkdesk, een AI-gedreven contact center. Of een modulair opgebouwd Online Contact Center. Vertellen we je graag meer over. 

vrouw oranje pak
Talkdesk
een AI-gedreven online contact center.

In het slimme klantcontact center van Talkdesk worden klanten door AI snel geïdentificeerd en gerouteerd naar de juiste afdeling. Daar helpt een AI-chatbot ze verder. Als het nodig is wordt een klant in contact gebracht met een medewerker, die met hulp van AI zorgt voor een zorgvuldige afhandeling. Zo worden je klanten sneller en beter geholpen. Op de manier die bij ze past. Ook fijn: AI vat elk gesprek automatisch samen, categoriseert het en geeft een overzicht van de gemaakte afspraken. Dit zorgt voor waardevolle inzichten en bespaart veel tijd. 

man met telefoon
Slimme telefonische routering.

Klanten willen snel geholpen, begrepen en aangenaam verrast worden. Werkgevers willen blije medewerkers, meer efficiëntie en een kostenbesparing. Een Online Contact Center is een uitgebreide oplossing in de cloud voor alles wat je nodig hebt voor optimaal klantcontact. Nu en in de toekomst.

Of kijk eens naar onze IVR-dienst. Die helpt je vanuit de cloud je inkomend telefoonverkeer te stroomlijnen. Speciaal voor teams met flexibele roosters, zoals thuiszorgteams en teams met piketdiensten, hebben we een Roosterapplicatie. Die helpt om altijd en overal goed bereikbaar te zijn. Over al deze oplossingen vertellen we je graag meer.

Illustratie meisje op step
Maak je klaar voor de toekomst.

We vinden het belangrijk dat technologie voor je werkt. Nu en in de toekomst. We helpen je graag om slim te digitaliseren. Zodat je klaar bent voor de toekomst.

Onze kennis.

Business Blog

Met deze 5 tips verbeter je direct je klantrelaties.

Heeft jouw organisatie veel telefonisch contact met klanten of opdrachtgevers? Organisatie-expert Daniëlle de Jonge geeft advies.

Business Blog

Veranderende tol van de IT-manager.

Hoe zorg je er als IT-manager voor dat iedereen altijd en overal makkelijk en veilig kan werken? 

Advies van onze experts.

Rolf Kulk
Meer weten over oplossingen voor Interactie?

Rolf Kulk is business consultant en expert in interactie. Van het Online Contact Center tot slimme telefonische routering. Het maakt niet uit wat je hierover wil weten, hij heeft het antwoord. En helpt je om altijd en overal bereikbaar te zijn voor je klanten, relaties en leveranciers.

Vragen? Stel ze aan Rolf. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.

Andere uitdagingen.

Uitdagingen

Slimmer werken

Geef je mensen flexibiliteit en vrijheid.

Uitdagingen

Continuïteit

Iedereen altijd en overal veilig verbonden.

Vragen?

Laat je gegevens achter zodat 1 van onze experts je kan helpen.

Neem contact op

Live demo?

Vraag dan een sessie aan in de Odido Innovatie Hub.

Inspiratiesessie

Direct contact.

Bel naar 085-2006860 of stuur een mail naar:

business.advies@odido.nl