Slim bereikbaar voor waardevol contact.
Slim telefonisch contact met mensen buiten je eigen bedrijf is steeds belangrijker. Hoe zit het met de bereikbaarheid van je bedrijf voor jouw klanten en leveranciers? Is dat al optimaal ingeregeld, klaar voor de toekomst? Wij zetten de belangrijkste oplossingen voor je op een rijtje.
We vinden het belangrijk dat technologie voor je werkt. Nu en in de toekomst. We helpen je graag om slim te digitaliseren. Zodat je klaar bent voor de toekomst.
We werken vanuit huis of vanaf een andere locatie, en soms ook op kantoor. Hoe blijf je dan optimaal met elkaar en met je klanten verbonden? Met onze bereikbaarheidsdiensten heb je een flexibel portfolio dat met je meegroeit in het continue verbeteren van je klantcontact. Deze diensten zijn een aanvulling op je bestaande omgeving. Of kunnen deze omgeving zelfs helemaal vervangen.
Als het realiseren van blije klanten, blije medewerkers, kostenbesparing en controle ook op jouw agenda staan. Kijk dan eens naar onze IVR-dienst die helpt vanuit de cloud je inkomend telefoonverkeer te stroomlijnen. Of onze Roosterapplicatie die helpt thuiszorgteams, on-call teams en teams met piketdiensten bereikbaar te zijn.
Onze kennis.
Met deze 5 tips verbeter je direct je klantrelaties.
Heeft jouw organisatie veel telefonisch contact met klanten of opdrachtgevers? Organisatie-expert Daniëlle de Jonge geeft advies.
Veranderende tol van de IT-manager.
Hoe zorg je er als IT-manager voor dat iedereen altijd en overal makkelijk en veilig kan werken?
Advies van onze experts.
Rolf Kulk is business consultant en expert in interactie. Van het Omnichannel Contact Center tot slimme telefonische routering. Het maakt niet uit wat je hierover wil weten, hij heeft het antwoord. En helpt je om altijd en overal bereikbaar te zijn voor je klanten, relaties en leveranciers.
Vragen? Stel ze aan Rolf. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.