Help medewerkers complexe vragen te beantwoorden via elk kanaal.
Krijg nieuwe inzichten uit elke interactie.
Naadloze integratie met meer dan 70 bedrijfssystemen.
Een AI-gedreven contact center.
Talkdesk levert generatieve AI die makkelijk te implementeren en beheren is. En die direct tastbare resultaten oplevert. Dit omnichannel contact center heeft alles wat je nodig hebt voor slim klantcontact. En kan worden uitgebreid met handige AI-functies wanneer je bedrijf daar klaar voor is.
AI die makkelijk te implementeren is en tastbare resultaten oplevert.
Met Talkdesk verbeter je de klantervaring, verhoog je de efficiëntie van je medewerkers en vergroot je de ROI van je klantcontact center. Omdat AI wordt gebruikt in alle onderdelen van je KCC. Zo helpen slimme virtuele assistenten je automatiseren, omdat ze zelfstandig klantvragen kunnen beantwoorden. Zet de AI-assistent Copilot medewerkers in hun kracht. Door mee te luisteren met, en tips te geven tijdens klantgesprekken. En maakt Talkdesk diepgaande analyses van elke interactie die waardevolle inzichten opleveren. Dit wil je.

Integreert met je bedrijfsprocessen.
Talkdesk helpt je bij het automatiseren van verschillende processen en workflows. En kan veelvoorkomende taken overnemen van je klantcontact medewerkers.
Deze slimme oplossing heeft speciaal ontworpen integraties, processen en AI die voldoen aan specifieke behoeften van verschillende industrieën. Zo zijn er Industry Experience Clouds voor financiële dienstverlening, zorg, retail, overheid, onderwijs, logistiek en hospitality. Is er een speciale retail AI-agent, en zijn er integraties voor betalingen.
Talkdesk wordt wereldwijd in meer dan 100 landen gebruikt. Door verschillende grote bedrijven, zoals banken, verzekeraars en ziekenhuizen. De oplossing draait volledig in de cloud en kan naadloos worden geïntegreerd in meer dan 70 bestaande CRM- en andere bedrijfssystemen. Daar helpen we je bij.
Meest gebruikte integraties.




Automatiseer meer met hulp van AI.
Agentic AI.
Slimme AI-chatbots kunnen zelfstandig vragen beantwoorden en veelvoorkomende problemen oplossen.
Een medewerker inschakelen.
Komt de virtuele agent er niet uit? Dan schakelt die zelf een menselijke medewerker van je klantcontact center in.
Waardevolle inzichten.
Transcripten en stemmingsinzichten geven inzicht in je klantgesprekken. Helpt je om nog betere service te verlenen.
Je eigen Autopilot bouwen.
Bouw en beheer zelf Talkdesk Autopilot, de virtuele assistent die klantvragen beantwoordt. Doe je zonder code of handmatige scripts.
Een omnichannel contact center.

Het aantal kanalen waarmee een klant of leverancier contact opneemt met je bedrijf groeit. Telefoon, e-mail, WhatsApp, chat, social media. Iedereen heeft een eigen voorkeur. Met het omnichannel contact center van Talkdesk haal je de juiste fundering voor slim klantcontact in huis. Ook als AI toepassen in klantcontact nog een stap te ver is.
Talkdesk brengt al je communicatiestromen samen, en alle contactmomenten worden gekoppeld aan 1 klantprofiel. Zo heb je altijd een volledig beeld en hoef je tijdens een gesprek niet te schakelen tussen applicaties. Wil je het onmichannel contact center van Talkdesk uitbreiden met slimme AI-functies? Dat kan. Op het moment dat je bedrijf er klaar voor is.

Generatieve AI kan de medewerkers van je KCC ondersteunen en versterken. Dit zorgt voor een lagere werkdruk. Het geeft ze meer tijd om zich te focussen op complexere taken. En ze kunnen ervoor zorgen dat service menselijk blijft, door echt in gesprek te gaan met een klant als dat nodig is. Zo helpt AI je om nog betere service verlenen:
Talkdesk Copilot: deze AI-assistent helpt je medewerkers om slimmer te werken.
Samenwerken: naadloze interne communicatie is geïntegreerd in Talkdesk.
Workforce Management: efficiënt inplannen, managen en ontwikkelen van je medewerkers.
Dit is Talkdesk Copilot.
Talkdesk Copilot is een slimme AI-assistent die luistert, ondersteunt, en medewerkers helpt tijdens gesprekken met klanten. Zo kunnen vragen sneller worden beantwoord, en wordt de gemiddelde afhandeltijd van verzoeken verkort.
De beste volgende stap.
Krijg in elk gesprek tips voor de beste volgende stap. Zo weet je altijd wat je moet doen, ook tijdens een lastig gesprek.
Live transcriberen.
Laat gesprekken live transcriberen met hulp van moderne technologieën, zoals spraak-naar-tekst en natuurlijke taalverwerking.
Altijd de juiste toon.
Slimme AI helpt medewerkers om antwoorden op klantvragen in de juiste toon te zetten. Bijvoorbeeld begripvol of meelevend.
Slim samenvatten.
AI vat elk gesprek automatisch samen, categoriseert het en geeft een overzicht van de gemaakte afspraken. Dit bespaart veel tijd.

Krijg nieuwe inzichten.
AI in je klantcontact center kan voor nieuwe inzichten zorgen. Over je klanten en je medewerkers. Vertellen we je meer over:
Alle informatie die binnenkomt wordt slim verzameld en geanalyseerd. Geeft inzicht in de customer journey en helpt je om nieuwe kansen te spotten.
En door trends te analyseren en vooroordelen te identificeren, stelt AI proactief optimalisaties voor die je helpen de prestaties van je KCC te verbeteren.
Stemmingsinzichten onderzoeken hoe een klant zich voelt tijdens een gesprek. Dit helpt de AI-chatbot of klantcontact medewerker om op de juiste manier te reageren.
Advies van onze experts.

Rolf Kulk is business consultant en expert in interactie. Van Talkdesk tot slimme telefonische routering. Het maakt niet uit wat je hierover wil weten, hij heeft het antwoord. En helpt je om altijd en overal bereikbaar te zijn voor je klanten, relaties en leveranciers.
Vragen? Stel ze aan Rolf. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.
Veelgestelde vragen over Talkdesk.
Wat is Talkdesk?
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Talkdesk?
Hoe helpt Talkdesk je medewerkers?
Voor welke bedrijven is Talkdesk geschikt?
In hoeveel landen wordt Talkdesk gebruikt?
Hoe integreert Talkdesk met andere software?
Hoe worden updates en onderhoud uitgevoerd aan Talkdesk?