in de cloud.
1 complete oplossing voor communiceren en samenwerken, waardoor je medewerkers effectiever werken. Thuis, op kantoor en onderweg.
1 complete oplossing voor communiceren en samenwerken, waardoor je medewerkers effectiever werken. Thuis, op kantoor en onderweg.
Met Cloud Telefonie, of cloud bellen, zijn je medewerkers altijd supergoed bereikbaar. Via de vaste lijn en op hun mobiele nummer. Want vaste en mobiele telefonie zijn helemaal samengevoegd en lopen via de cloud. Een eigen telefooncentrale heb je dus niet meer nodig.
Met Cloud Telefonie, of cloud bellen, zijn je medewerkers altijd supergoed bereikbaar. Via de vaste lijn én op hun mobiele nummer. Want vaste en mobiele telefonie zijn helemaal samengevoegd en lopen via de cloud. Een eigen telefooncentrale heb je dus niet meer nodig.
Door alles wat een telefooncentrale (PBX) kan te combineren met het netwerk van Odido, heb je een complete cloud oplossing.
Modulaire oplossing: je kiest profielen en onderdelen die passen bij wat verschillende medewerkers nodig hebben. En je betaalt alleen voor wat je gebruikt.
Medewerkers kunnen zelf hun bereikbaarheid instellen en regelen via de mobiele en desktop-app. Alle software op desktop, mobiel en tablet ziet er hetzelfde uit. En je gebruikt het net zo makkelijk.
1 platform voor mobiel en vast bellen, meetings, chat en video. Om te werken waar, wanneer en hoe je maar wil.
Met professionele en verbeterde functies, zoals een keuzemenu, belgroepen en integraties met andere systemen.
Makkelijk remote en hybride werken, want het platform werkt synchroon op meerdere apparaten.
Want je werkt slimmer en efficiënter door het digitaliseren van werk- en communicatieprocessen.
Integraties met verschillende systemen zoals CRM, Active Directory en Contact Center oplossingen.
Realtime inzichten in belstatistieken en analyses.
Online samenwerken: werk samen in hetzelfde bestand, deel bestanden, maak gebruik van chat en video, en vergader online.
Je flexibele telefooncentrale in Teams. Hiermee leg je contact met je klanten of leveranciers. Met het snel en makkelijk te implementeren Microsoft Teams geef je je medewerkers de vrijheid om overal telefonisch bereikbaar te zijn. Op welk apparaat ze ook werken. En dat allemaal in 1 geïntegreerde Office 365 omgeving.
1 vertrouwde oplossing voor communiceren en samenwerken, door het toevoegen van vaste en mobiele telefonie in Teams.
Je regelt zelf je beschikbaarheid in de app. Zo word je niet meer gebeld tijdens een meeting. Wel zo fijn.
We koppelen het Odido netwerk aan het Microsoft Phone system. Zo kunnen we alle functies van de PBX integreren in je Microsoft 365 omgeving.
Valt de wifi een keertje weg, dan merk je er niks van. Je blijft altijd goed bereikbaar. Komt door de fallback optie op ons platform.
Deniz Ulusoy is business consultant en expert in slimmer werken. Hij kent de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk. En hij weet hoe onze (internet) telefonie en cloud oplossingen voor je bedrijf en mensen kunnen werken. Geen standaardoplossing, maar een modulaire oplossing die past bij je bedrijf.
Vragen? Stel ze aan Deniz. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.
Als mensen je bedrijf bellen, dan wil je maar één ding: ze zo snel mogelijk helpen. Ontdek waarin een flexibele telefooncentrale jouw bedrijf kan ondersteunen.
Integreer je vaste telefonie met Teams. Met alleen de functies die je nodig hebt. En beheren? Dat doe je gewoon zelf. Echt handig.
"Meegaan met de tijd betekent soms het oude en vertrouwde loslaten. Steeds meer bedrijven stappen daarom over naar een telefooncentrale in de cloud."