Alles over je Internet + TV factuur voor thuis.

Meer over je factuur

Op deze pagina vind je alle info over je factuur van Odido. Zelf je factuur bekijken, betalen of een factuurverandering doorgeven? Kan gewoon in Mijn Odido. Heb je een vraag? Het antwoord staat vast hieronder. Of stel je vraag aan ons. We zijn er voor je.

Facturen

Opzet van je factuur

Wil je je factuur beter snappen? We leggen uit hoe je factuur is opgebouwd.

Je 1e factuur

We leggen je uit welke kosten er op je 1e factuur staan.

Factuur na aanpassing of opzegging

We leggen uit wat je op je factuur ziet na het wijzigen van je abonnement.

Betalen

Factuur klopt niet

Soms krijg je een factuur die hoger of lager is dan je had verwacht. Dat kan verschillende redenen hebben.

Factuur betalen

We schrijven de kosten van je abonnement automatisch van je rekening af. Is dit mislukt? We leggen uit wat je kunt doen.

Lukt betalen niet in 1 keer?

Soms kan je een betaalafspraak maken.

Veelgestelde vragen

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.