Verhuizing doorgeven.

Ga je verhuizen? Leuk als je ons meeneemt. Je geeft je verhuizing voor je abonnementen door in Mijn Odido. Kan je zonder gedoe verder met de rest van je verhuizing.

Haal eruit wat erin zit. Internet Klik en Klaar
Internet + TV: de eerste 10 maanden voor
€30,00
Nieuw huis. Nieuw voordeel.
  • Geen kosten voor aansluiten of activeren.​

  • Je oude en nieuwe aansluiting volgen elkaar op. Je hebt geen dubbele kosten. ​

  • Heb je nieuwe apparatuur nodig? Daar zorgen wij voor.

*Dit aanbod geldt bij een abonnement van 2 jaar (tot max. 2Gbit/s). Daarna betaal je minimaal € 50 per maand voor Internet + TV van 100 Mbit/s. 

Voordelen van een verhuizing doorgeven.


Hetzelfde account.

Je blijft gewoon inloggen met je huidige account en klantnummer. Wel zo makkelijk.


Duurzaam.

Verhuis je naar een nieuw adres en blijft je technologie hetzelfde? Dan neem je je modem en andere hardware gewoon mee. Goed voor de natuur.


Nieuwe maandelijkse korting.

Je krijgt opnieuw korting op je nieuwe abonnement. En na de installatie werkt alles weer zoals je gewend bent. Lekker toch?

Pas je adres aan in Mijn Odido.

Heb je meerdere abonnementen? In dit stappenplan lees je waar je op moet letten.

Internet voor thuis.

Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.

Mobiel

Zo pas je je adres aan. Log in in Mijn Odido, vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

Klik&Klaar Internet.

Je adres aanpassen? Kwestie van inloggen in Mijn Odido. Vul je postcode en huisnummer in. Check of alles klopt. Opslaan en klaar.

Status van je verhuizing.

Check in Mijn Odido hoe het ervoor staat. Van je aansluiting tot je nieuwe voordeel – je vindt het allemaal op 1 plek.

Naar Mijn Odido

Stap over naar Odido.

Zit je nog bij een andere provider? Stap dan over naar Odido en bekijk je persoonlijke aanbod in de shop.

Doe de postcodecheck
Neem 'm mee naar je vakantiehuisje zodat je ook daar internet hebt.
Voor maar
€25,00
Tijdelijk internet nodig?

Klik&Klaar Internet is goed en snel internet voor thuis via ons 5G-netwerk. Handig voor als je al internet nodig hebt in je (nieuwbouw) huis. Zodra je nieuwe contract ingaat, zeg je Klik&Klaar makkelijk weer op.

  • Handig voor tijdens het klussen.

  • Maandelijks opzegbaar.

  • Leverbaar binnen 1 dag of op te halen in een van onze winkels.

*Excl eenmalige activatiekosten van € 20 en m.u.v. inflatiecorrectie. Onbeperkt 5G internet only abonnement in NL incl. bruikleen modem. Maandelijks opzegbaar. Check onze dekkingskaart voor de verwachte internetsnelheid op je adres.

Als je meerdere abonnementen hebt.

Soms geef je je verhuizing apart door. Soms wijzigt je adres automatisch mee voor al je abonnementen.

  1. Kies welk product je meeneemt.

    Goed om te weten: Een verhuizing doorgeven kan alleen voor abonnementen die op jouw naam staan.

  2. Heb je op je huidige adres nog meer abonnementen?

    Bijvoorbeeld 1 of meer mobiele abonnementen. Of een Klik&Klaar Internet abonnement.

    Heb je nog andere abonnementen?

    Heb je nog andere abonnementen?

  3. Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Zo pas je je adres aan.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.


    3. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.


    4. E-mail

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

    Nieuwe apparaten.
    Als je nieuwe apparatuur krijgt, sturen we die gewoon naar het adres dat je hebt doorgegeven.

    Oude apparaten.
    Moet je oude apparatuur terugsturen? In Mijn Odido zie je precies wat en hoe.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem je TV box(en) dan gewoon mee met de verhuizing.


    5. Je bestelling volgen.

    Check de status van je bestelling in Mijn Odido.


    Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Voor wie pas je het adres aan?

    Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Zo pas je je adres aan.

    Je kan je modem gewoon meenemen naar je nieuwe adres. Goed om te weten: Werkt Klik&Klaar anders op je nieuwe adres? Geen zorgen, je zit nergens aan vast en je kan het maandelijks opzeggen.

    1. Dekking checken.

    Je krijgt altijd de maximaal haalbare snelheid op je adres. Die kan per adres verschillen. Check je verwachte snelheid met onze dekkingskaart.


    2. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    3. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in. Check of alles klopt. Opslaan en klaar.


    4. E-mail

    Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


  4. Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.


    3. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.


    4. E-mail

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

    Nieuwe apparaten.
    Als je nieuwe apparatuur krijgt, sturen we die gewoon naar het adres dat je hebt doorgegeven.

    Oude apparaten.
    Moet je oude apparatuur terugsturen? In Mijn Odido zie je precies wat en hoe.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem je TV box(en) dan gewoon mee met de verhuizing.


    5. Je bestelling volgen.

    Check de status van je bestelling in Mijn Odido.


    Geef je verhuizing apart door.

    Geen punt. Je geeft je verhuizing per abonnement apart door. Doe dit eerst voor Internet voor thuis. Daarna voor de andere abonnementen die je hebt.

    1. Internet voor thuis.

    • Log in in Mijn Odido.

    • Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.

    • Stel je abonnement samen. We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.

    • Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.


    2. Mobiel

    • Log in in Mijn Odido.

    • Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    3. Klik&Klaar Internet

    • Log in in Mijn Odido.

    • Vul je postcode en huisnummer in.

    • Check of alles klopt. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.


    3. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.


    4. E-mail

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

    Nieuwe apparaten.
    Als je nieuwe apparatuur krijgt, sturen we die gewoon naar het adres dat je hebt doorgegeven.

    Oude apparaten.
    Moet je oude apparatuur terugsturen? In Mijn Odido zie je precies wat en hoe.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem je TV box(en) dan gewoon mee met de verhuizing.


    5. Je bestelling volgen.

    Check de status van je bestelling in Mijn Odido.


    Geef je verhuizing apart door.

    Geen punt. Je geeft je verhuizing per abonnement apart door. Doe dit eerst voor Internet voor thuis en daarna voor Mobiel.

    1. Internet voor thuis.

    • Log in in Mijn Odido.

    • Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.

    • Stel je abonnement samen. We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.

    • Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.


    2. Mobiel

    • Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.

    • Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.


    3. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.


    4. E-mail

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

    Nieuwe apparaten.
    Als je nieuwe apparatuur krijgt, sturen we die gewoon naar het adres dat je hebt doorgegeven.

    Oude apparaten.
    Moet je oude apparatuur terugsturen? In Mijn Odido zie je precies wat en hoe.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem je TV box(en) dan gewoon mee met de verhuizing.


    5. Je bestelling volgen.

    Check de status van je bestelling in Mijn Odido.


    Geef je verhuizing apart door.

    Geen punt. Je geeft je verhuizing per abonnement apart door. Doe dit eerst voor Internet voor thuis. Daarna voor de andere abonnementen die je hebt.

    1. Internet voor thuis.

    • Log in in Mijn Odido.

    • Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.

    • Stel je abonnement samen. We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.

    • Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.


    2. Mobiel

    • Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.

    • Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    3. Klik&Klaar Internet

    • Log in in Mijn Odido.

    • Vul je postcode en huisnummer in.

    • Check of alles klopt. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.


    3. E-mail

    Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Geef je verhuizing apart door.

    Geen punt. Je geeft je verhuizing per abonnement apart door. Doe dit eerst voor Mobiel. Daarna voor Klik&Klaar Internet.

    1. Mobiel

    • Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.

    • Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    2. Klik&Klaar Internet

    • Log in in Mijn Odido.

    • Vul je postcode en huisnummer in.

    • Check of alles klopt. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Heb je op je huidige adres meerdere mobiele abonnementen?

    Wil je het adres aanpassen voor een Samen Unlimited abonnement?

    Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.


    3. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.


    4. E-mail

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

    Nieuwe apparaten.
    Als je nieuwe apparatuur krijgt, sturen we die gewoon naar het adres dat je hebt doorgegeven.

    Oude apparaten.
    Moet je oude apparatuur terugsturen? In Mijn Odido zie je precies wat en hoe.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem je TV box(en) dan gewoon mee met de verhuizing.


    5. Je bestelling volgen.

    Check de status van je bestelling in Mijn Odido.


    Geef je verhuizing apart door.

    Geen punt. Je geeft je verhuizing per abonnement apart door. Doe dit eerst voor Internet voor thuis en daarna voor Klik&Klaar Internet.

    1. Internet voor thuis.

    • Log in in Mijn Odido.

    • Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.

    • Stel je abonnement samen. We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.

    • Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.


    2. Klik&Klaar Internet

    • Log in in Mijn Odido.

    • Vul je postcode en huisnummer in.

    • Check of alles klopt. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.


    3. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.


    4. E-mail

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

    Nieuwe apparaten.
    Als je nieuwe apparatuur krijgt, sturen we die gewoon naar het adres dat je hebt doorgegeven.

    Oude apparaten.
    Moet je oude apparatuur terugsturen? In Mijn Odido zie je precies wat en hoe.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem je TV box(en) dan gewoon mee met de verhuizing.


    5. Je bestelling volgen.

    Check de status van je bestelling in Mijn Odido.


    Geef je verhuizing apart door.

    Geen punt. Je geeft je verhuizing per abonnement apart door. Doe dit eerst voor Internet voor thuis. Daarna voor de andere abonnementen die je hebt.

    1. Internet voor thuis.

    • Log in in Mijn Odido.

    • Geef je nieuwe adres en verhuisdatum zo snel mogelijk door. Je nieuwe adres aansluiten kost wat tijd. We checken de aansluiting en activeren 'm. Soms komt er een monteur langs.

    • Stel je abonnement samen. We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract. Met korting, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies wat bij je past.

    • Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.


    2. Mobiel

    • Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.

    • Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    3. Klik&Klaar Internet

    • Log in in Mijn Odido.

    • Vul je postcode en huisnummer in.

    • Check of alles klopt. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.


    3. E-mail

    Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Geef je verhuizing apart door.

    Geen punt. Je geeft je verhuizing per abonnement apart door. Doe dit eerst voor Mobiel. Daarna voor Klik&Klaar Internet.

    1. Mobiel

    • Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.

    • Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    2. Klik&Klaar Internet

    • Log in in Mijn Odido.

    • Vul je postcode en huisnummer in.

    • Check of alles klopt. Opslaan en klaar.

    • Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


  5. Check of je abonnementen gekoppeld zijn.

    1. Zo check je dat.

    Log in in Mijn Odido. In je overzicht zie je of je abonnementen aan 1 Mijn Odido account gekoppeld zijn. Ze staan dan netjes onder elkaar, net zoals op de afbeelding.


    Zijn je Odido abonnementen gekoppeld aan 1 Mijn Odido account?

    Zo pas je je adres aan.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.


    3. E-mail

    Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Goed om te weten.

    Bij Samen Unlimited staan alle abonnementen op dezelfde klantnaam en hetzelfde klantnummer. Daarom pas je het adres voor alle abonnementen tegelijk aan.

    Wil je het adres voor 1 abonnement aanpassen? En is dit niet het hoofdabonnement? Vraag dan een nieuw abonnement aan met nummerbehoud.

    Goed om op te letten: Hierdoor vervallen de voordelen van Samen Unlimited en mogelijk ook Klantvoordeel. Daarnaast betaal je aansluitkosten voor het nieuwe abonnement.

    We raden dit alleen aan als het echt nodig is om het adres te wijzigen.

    Staat het in je Mijn Odido?

    Je wil het adres aanpassen van een abonnement dat in gebruik is door iemand anders. Staat het wel in je Mijn Odido account?

  6. Zo pas je je adres aan.

    Je adres wijzigt dan automatisch mee voor al je mobiele abonnementen. Echt handig.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.


    3. E-mail

    Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    Zo pas je je adres aan.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om je adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.


    3. E-mail

    Je krijgt een mail als we je adres hebben aangepast.


    4. Andere accounts.

    Log in in de andere accounts en volg dezelfde stappen om het adres aan te passen.


    Staan er meerdere abonnementen in je Mijn Odido account?

    Zo pas je het adres aan.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in het Mijn Odido account waar je het adres voor aan wil passen.


    2. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.


    3. E-mail

    Je krijgt een mail als we het adres hebben aangepast.


  7. Doorloop de stappen.

    1. Abonnement ontkoppelen.

    Je hebt meerdere abonnementen in 1 account. Wil je voor 1 abonnement het adres aanpassen? Koppel dat abonnement dan eerst los. Zo blijft het adres van je andere abonnementen hetzelfde.


    2. Nieuw account.

    Maak een nieuw account aan en koppel het abonnement aan het nieuwe account.


    3. Adres aanpassen.

    Pas daarna het adres aan. Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

    Adres aanpassen


    Is het gelukt?

    Zo pas je het adres aan.

    1. Log in in Mijn Odido.

    Log in in Mijn Odido om het adres aan te passen.


    2. Adres aanpassen.

    Vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.


    3. E-mail

    Je krijgt een mail als we het adres hebben aangepast.


  8. Dat is fijn.

    Het aanpassen van het adres is gelukt.

    Bel ons even.

    We zijn er voor je.

    Neem contact op.

Veelgestelde vragen over verhuizen.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.