Bestelling mobiel.

Hoe het staat met de bestelling van je abonnement.

Een nieuw abonnement of Prepaid besteld bij Odido? Vinden we leuk. Op deze pagina lees je alles over je bestelling. Kies hieronder het onderwerp waar je meer over wil weten.

Bestelstatus bekijken.

Nummerbehoud aanvragen.

Bestelling terugsturen.

Alles over bestellingen.


De status van je bestelling.

Heb je een bestelling gedaan en wil je weten hoe het daarmee staat? Vul je gegevens in en we zoeken 'm voor je op.


Bestelling betalen.

Betalen kan op 2 manieren: met iDEAL of met een creditcard. Heb je Prepaid? Betaal dan binnen 7 dagen nadat je besteld hebt. Lukt dat niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd.

Veelgestelde vragen over bestellen.

Alles over de bezorgafspraak.

Klik hieronder op de bezorgdienst die bij je langskomt.

Bezorgafspraak bij PostNL.

Levert PostNL je bestelling? Dan kan je zelf geen afspraak maken voor bezorging. PostNL houdt je per e-mail en in de PostNL app op de hoogte over de bezorging.

Bezorgafspraak bij AMP.

Je krijgt van onze bezorgservice AMP Groep een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kan inloggen. Met die gegevens maak je online een bezorgafspraak. Zo gedaan. Je kan ook inloggen op mijnafspraak.nl.

Alles over de bezorging.

Klik hieronder op de bezorgdienst die je bestelling levert.

Bezorging door PostNL

Alles wat je moet weten over de bezorging van je bestelling door PostNL.

Bezorging door AMP.

De bezorging verschilt per bestelling. Bekijk hieronder hoe je bestelling wordt bezorgd.

Zo werkt bedenktijd.

Heb je een Odido abonnement besteld? Vaak heb je bedenktijd. Die gaat in vanaf het moment dat je de bestelling hebt gekregen. Binnen deze tijd kan je je bestelling nog annuleren en bestelde producten terugsturen. Hieronder lees je of je bedenktijd hebt, en hoelang je bedenktijd is.

Heb je je bestelling nog niet gekregen? Lees dan verder bij de veelgestelde vragen.


Nieuw Sim Only abonnement.

Heb je een nieuw abonnement zonder telefoon genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen. Heb je je abonnement verlengd? Dan weet je natuurlijk al hoe goed ons netwerk is, en geldt er geen testperiode.


Koop op afstand.

Heb je een abonnement, Prepaid of losse telefoon gekocht op odido.nl of door te bellen naar Odido? Dan heb je recht op 15 dagen bedenktijd. Binnen deze 15 dagen mag je het abonnement opzeggen.

Goed om te weten: heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een Odido Shop? Dan geldt er geen koop op afstand.


Abonnement met telefoon.

Heb je een abonnement met telefoon genomen? Dan geven we je 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst. Binnen deze 15 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.

Niet bij Odido besteld?

Heb je niet bij Odido zelf besteld, maar bij een andere winkel of website? Bespreek dan met die winkel of je kan annuleren.

Bestelling annuleren? Zo doe je dat.


Vul het retourformulier in.

Wil je de bestelling niet meer, en is de bedenktijd nog niet voorbij? Dan kan je je bestelling annuleren. De kans is groot dat een telefoon onderdeel van de bestelling is. Deze telefoon moet je terugsturen.


Telefoon terugsturen.

Je stuurt de telefoon compleet (dus ook de lader, oortjes en andere onderdelen), onbeschadigd en in de originele verpakking terug.

Zorg ervoor dat je een verzendbewijs krijgt en bewaar dit goed. Als we het pakket binnen hebben, krijg je van ons een bevestiging dat de bestelling is geannuleerd.

Vul altijd het retourformulier in als je je bestelling wil terugsturen.

Goed om te weten: het terugsturen van de telefoon en accessoires betaal je zelf.


Kosten en vergoedingen.

Heb je tijdens de bedenktijd het Odido netwerk al gebruikt? Dan betaal je daarvoor. Denk aan gesprekskosten en dataverbruik. We sturen je hier een factuur van.

Heb je een bedrag bijbetaald? Bijvoorbeeld aansluitkosten, thuiskopieheffing of een bijbetaling voor de telefoon? Als we je telefoon weer binnen hebben, storten we dat bedrag binnen 2 weken terug op je rekening.

Veelgestelde vragen over annuleren en terugsturen.

Alles over een digitaal contract.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.