Na je bestelling heb je meestal een bedenktijd. Hoe lang de bedenktijd is, hangt af van wat je hebt besteld. Wil je toch je bestelling bij ons annuleren? Met het formulier hieronder regel je het meteen zelf. Heb je een vraag over annuleren? Bekijk dan de veelgestelde vragen over het annuleren van je bestelling.
Ben je een zakelijke klant en wil je een Odido bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op om je opties te bespreken.
Heb je een Sim Only abonnement en wil je deze opzeggen of annuleren? Bel Odido Service.
Dan regelen we het meteen voor je.
Bedenktijd
Controleer hieronder welke situatie voor jou geldt en vul daarna het formulier in.
Tegenwoordig is je telefoon goed beveiligd, zodat je ook op afstand controle houdt over je telefoon.
Wil je een abonnement met telefoon annuleren? Voordat je het formulier hieronder invult, moet je:
- Ontgrendeling (pincode, vingerafdruk- of gezichtscanner) verwijderen.
- Gebruikersaccounts verwijderen.
- Je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen.
a) Ik heb in een Odido winkel
o een nieuw abonnement met telefoon genomen
o een nieuw abonnement zonder telefoon genomen
o mijn abonnement verlengd met telefoon
o mijn abonnement verlengd zonder telefoon
o een Prepaid of losse telefoon gekocht
b) Ik heb via www.odido.nl of telefonisch bij Odido
o een nieuw abonnement met telefoon genomen
o een nieuw abonnement zonder telefoon genomen
o mijn abonnement verlengd met telefoon
o mijn abonnement verlengd zonder telefoon
o een Prepaid of losse telefoon gekocht
c) Ik heb bij een ander verkooppunt
o een nieuw abonnement met telefoon genomen
o een nieuw abonnement zonder telefoon genomen
o mijn abonnement verlengd met telefoon
o mijn abonnement verlengd zonder telefoon
o een Prepaid of losse telefoon gekocht