Bekijk hieronder de status van je bestelling. Heb je een iPhone 16 besteld? Dan kan je je bestelling op deze manier niet terugvinden. Wil je meer weten over de levertijden van je iPhone 16 of heb je een andere vraag? Hebben we voor je op een rij gezet.
Bestelstatus
Natuurlijk wil je zo snel mogelijk je nieuwe iPhone 16 hebben. Snappen we. Tijdens je bestelling heb je de verwachte levertijd gekregen. Deze kan je aanhouden. Verandert er iets? Dan sms'en we je even.
We weten niet hoeveel iPhones we per week binnenkrijgen. Daarom hebben we geen extra informatie over de levertijden. En kunnen we ook geen precieze leverdatum geven.
Alle levertijden op een rij.
Klik hieronder op de iPhone die je hebt besteld. In het bestand kies je de kleur en opslag. Zoek daarna je besteldatum. Daarachter zie je meteen je levertijd. Tel de weken vanaf je besteldatum. Zo weet je in welke week je je iPhone krijgt.
Handig om te weten: heb je een sms'je gekregen dat je levertijd is aangepast? Dan tel je de levertijd van vandaag op bij je besteldatum. We delen de levertijden van dit moment met je op onze community.
Kies hieronder de iPhone die je besteld hebt.
De bestanden hieronder worden meteen bijgewerkt als er nieuwe informatie beschikbaar is. Zie je je besteldatum er niet tussen staan? Kies dan de datum die er het dichtst bij zit.
Veelgestelde vragen over de iPhone 16 bestelling.
Hoe gaat het met de bestelling en levering?
Iemand die ik ken heeft later de nieuwe iPhone besteld, maar ‘m eerder gekregen. Hoe kan dat?
Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen e-mail als bevestiging gekregen. Wat nu?
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, krijg ik de melding ‘Ongeldig betaalverzoek’. Wat nu?
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging. Wat moet ik doen?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Hoe doe ik dit?
Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld. Kan ik dit aanpassen?
Ik heb een sms gekregen dat mijn iPhone later wordt geleverd. Wat nu?
Hoe kan het dat de leverdatum ineens later is?
We zijn er voor je.
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Chat met Izzi.
Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.
De chatbot van OdidoCheck onze app.
Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.
De app van OdidoBel met Odido Service.
Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.