Het minimum openstaande bedrag is € 30.
Je kan het bedrag opdelen in 2 of meer delen.
Bij het aanvragen van de betaalafspraak spreken we een datum af voor automatische afschrijving. Deze datum ligt maximaal 1 maand in de toekomst.
Je kan geen betaalafspraak maken als je je betaling hebt uitgesteld.
Ben je geblokkeerd? Dan wordt de blokkade opgeheven als de betaalafspraak ingaat.
Als je een betaalachterstand hebt.
Is de betaling van een factuur niet gelukt en heb je een achterstand? Als er 1 factuur openstaat, kan je uitstel aanvragen voor maximaal 30 dagen.
Loop je meer dan 1 factuur achter? Dan kan je een betaalafspraak aanvragen. Daarmee splits je het openstaande bedrag op in meerdere delen. Als je inlogt op Mijn Odido kan je je betaling uitstellen of een betaalafspraak aanvragen. Of je betaalt de achterstand in 1 keer.
Betaling uitstellen.
Lukt het even niet om op tijd je factuur te betalen? Of heb je een factuur openstaan? Kan gebeuren. Je kan je factuur voor maximaal 30 kalenderdagen uitstellen. Rekenen we geen extra kosten voor. Wel zijn er een paar voorwaarden:
Je kan minimaal 10 en maximaal 30 dagen uitstellen.
Je moet het openstaande bedrag op tijd handmatig overmaken.
Je kan maximaal 1 factuur tegelijk uitstellen.
Tijdens de uitstelperiode lopen de afschrijvingen van nieuwe facturen door.
Als er al een betaalafspraak loopt, kan je geen betaling uitstellen.
Betaalafspraak aanvragen.
Staat er meer dan 1 factuur open, dan kan je een betaalafspraak aanvragen in Mijn Odido. Daarmee splits je het openstaande bedrag op in meerdere delen.
Opzet van je factuur.
Wil je weten hoe je factuur precies is opgebouwd? Leggen we je uit.
We zijn er voor je.
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.