Veelgestelde vragen


Word ik afgesloten als ik mijn facturen niet betaal?

Als je een betalingsachterstand hebt, kunnen we maatregelen nemen.

Als je over een langere periode je facturen niet betaalt, loop je het risico dat we maatregelen nemen. Een blokkade is zo'n maatregel, net als buitengerechtelijke incassokosten, of een snelheidsverlaging van je internet.
Natuurlijk doen we dit nooit zomaar. Als je een betalingsachterstand hebt, informeren we je daarover via e-mail en sms.
 
Nadat de openstaande facturen zijn betaald, heffen we de maatregelen in principe weer op. 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.