Veelgestelde vragen


Welke betalingsmogelijkheden zijn er voor een nieuwe telefoon?

Je kan deze telefoon op 2 manieren betalen: alles in 1x, of afbetaling via een toestelkrediet.

Als je bij je abonnement een telefoon neemt, kan je deze op 2 manieren betalen. 
 
Optie A: meteen afbetalen 

Je betaalt bij je aankoop in 1 keer het hele bedrag van de toestelprijs. Er hoeft hierna niets meer afbetaald te worden, dus je vaste maandbedrag bestaat uit alleen je Hello service-abonnement. 
 
Optie B: met een toestelkrediet

Je betaalt een deel van de toestelprijs direct bij je aankoop, en de overige kosten betaal je af in de looptijd van je contract. Dit betekent dat je een toestelkrediet aangaat. Een soort lening dus. Als het totaalbedrag van het toestelkrediet hoger dan € 250 is, moeten we het krediet registreren bij BKR. Meer informatie over toestelkredieten en alles eromheen lees je op odido.nl/geld-lenen-kost-geld.
Als je je bestelling plaatst in onze Online Shop kan je zelf kiezen hoeveel je bij aankoop wil betalen, en welk maandbedrag er overblijft om af te betalen.
 
Heb je gekozen voor toestelkrediet, maar wil je het afkopen? Geen probleem. Dat kan gewoon in Mijn Odido - ga naar het tabje 'Toestelkrediet'.
 
Goed om te weten.

  • Wat je ook kiest, de totale toestelprijs blijft altijd gelijk.  
  • Bovenop de toestelprijs komt altijd een thuiskopieheffing. Deze is wettelijk verplicht.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.