Veelgestelde vragen


Wat kan ik doen als ik mijn pukcode niet meer weet?

De pukcode vind je in Mijn Odido. Wij kunnen 'm ook naar je mailen.

De pukcode vind je in Mijn Odido. Als je niet kan inloggen, kunnen wij 'm ook binnen een minuut naar je mailen.

Meestal vraagt je telefoon zelf om de pukcode. Vul je pukcode in zoals je hem in Mijn Odido ziet. Heb je een pukcode van 7 cijfers terwijl je telefoon vraagt om 8 cijfers? Vul dan een 0 in voor of na de pukcode.

 

Goed om te weten: als je 10 keer een verkeerde pukcode invoert, kan je je simkaart niet meer gebruiken. Dus is het je na een paar keer proberen niet gelukt? Dan zijn we er voor je bij Odido Service.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.