Veelgestelde vragen


Wat is NL-Alert?

Met NL-Alert waarschuwt en informeert de overheid je over een noodsituatie.

NL-Alert waarschuwt en informeert je over noodsituaties. In een NL-Alert staat wat er aan de hand is, wat je moet doen en waar je meer informatie kan vinden. Je ontvangt een NL-Alert onder andere op je mobiel. 
 
De overheid stuurt 2 x per jaar (in juni en december) een NL-Alert Controlebericht naar het hele land. Dat gebeurt op de 1e maandag van juni en de 1e maandag van december om 12.00 uur. Dus tegelijk met de maandelijkse sirenetest. Het testbericht wordt dan via het netwerk van Odido verspreid. Bekijk meer informatie over NL-Alert.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.