Veelgestelde vragen


Wat is de status van de reparatie van mijn telefoon of ander product?

Je kan de status van de reparatie van je telefoon of ander product online bekijken. Je vindt de track-and-tracecode in de bevestigingsmail. Het duurt zo'n 2 weken tot de reparatie klaar is. We houden je op de hoogte over hoe het ermee staat.

Reparatie via verzekeraar
Laat je je telefoon via je verzekering repareren? Neem dan contact op met je verzekeraar. Op onze pagina over verzekeringen zie je waar je terecht kan met je vragen.

Reparatie via Dr. Mobile
Heb je je telefoon aangemeld via Dr. Mobile? Neem dan meteen contact op met Dr. Mobile.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.