Veelgestelde vragen


Wat is de levertijd als ik bestel op de Odido website?

Als je bestelt op een werkdag vóór 17.30, heb je je telefoon de volgende dag in huis. Dat geldt voor de meeste telefoons. Is de telefoon even niet op voorraad? Laten we je meteen weten voordat je de bestelling afrondt.
 
Als je de nieuwste iPhone hebt besteld
Heb je de nieuwste iPhone besteld? Dan kan het wat langer duren voordat je je iPhone in huis hebt. Komt doordat we niet weten hoeveel iPhones we per week binnenkrijgen.
Als je de iPhone bestelt, zie je een verwachte levertijd. Deze kan je aanhouden. Duurt het langer? Dan laten we je dat meteen weten. De levertijd vind je terug op de bestelstatuspagina.
 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.