Veelgestelde vragen


Wat betekent het als ik alleen een toestelbetaling heb?

Dan hebben we met je afgesproken dat je alleen betaalt voor de telefoon die je hebt gekregen bij je contract. Je betaalt niet meer voor belminuten, datategoed of andere netwerkdiensten die bij je contract hoorden. Ook kan je de simkaart van Odido niet meer gebruiken en heb je geen telefoonnummer meer bij ons.

Dit heeft ook gevolgen voor de service die we aan je kunnen geven. Hieronder zetten we de veranderingen voor je op een rij.

Mijn Odido
Je kan Mijn Odido niet meer gebruiken. Hierdoor kan je sommige dingen niet meer zelf online doorgeven. Het aanpassen van je adresgegevens bijvoorbeeld. Maar als je contact met ons opneemt, regelen we het voor je.

Factuur
Je krijgt elke maand je factuur op de post, omdat je niet meer online je factuur kan bekijken. Betaal je niks extra's voor. Op de factuur staat hoeveel je per maand betaalt voor je telefoon.

Toestel
Je kan een kapotte telefoon niet meer zelf aanmelden voor reparatie, want daar heb je een Mijn Odido account voor nodig. Wel vind je veel uitleg over je telefoon bij Toestelhulp. En als je telefoon stuk is, neem je contact met ons op.

Wil je toch weer kunnen bellen, sms-en of mobiel internet gebruiken via Odido? Natuurlijk, je bent welkom. Sluit je gewoon een nieuw abonnement af.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.