Veelgestelde vragen


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Dat ligt eraan wat je precies hebt besteld.

Ik heb een mobiel abonnement besteld

    • Bestel je vóór 17.30 uur op onze website, dan heb je meestal de volgende dag je telefoon in huis. Je krijgt dezelfde avond een e-mail van onze bezorgdienst (AMP Groep of PostNL) met meer info over het bezorgmoment.
    • Heb je bij je bestelling aangegeven dat je 'm zelf in de Odido Shop wil ophalen? Dan krijg je bericht van de Shop zodat je bestelling klaarligt.
    • Heb je een abonnement zonder toestel besteld? Dan wordt hij via de brievenbus bezorgd.

Alles over de bestelling van je mobiele abonnement

 
Ik heb Klik&Klaar Internet besteld

Bestel je vóór 17.30 uur op onze website, dan heb je meestal de volgende dag je Klik&Klaar modem in huis. Je kan de status van je bestelling zelf volgen in je Mijn Odido account. Heb je nog geen account. Maak 'm snel aan.

Ik heb Odido Internet + TV besteld

Als je Glasvezel van Odido hebt besteld, komt er een monteur langs om het te installeren. Of je hebt gekozen voor Doe-het-zelf-installatie, dan krijg je een installatiepakket thuisgestuurd. Bij een gewone internetaansluiting is een monteur niet nodig. Je krijgt van ons een brief en een e-mail met de installatiedatum. 
Alles over de status van je Internet + TV bestelling 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.