Veelgestelde vragen


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Heb je een mobiele telefoon besteld?

Bestel je voor 17.30 uur op onze website? Dan heb je de dag daarna je telefoon in huis. Je krijgt dezelfde avond een e-mail van onze bezorgdienst (AMP Groep of PostNL) met meer informatie over het bezorgmoment. Is je bestellng niet op voorraad, dan houden we op je op hoogte over je bestelling en wanneer je telefoon wel bezorgd wordt.

Bezorging via AMP Groep
Je krijgt een e-mail van AMP om zelf een bezorgmoment in te plannen. Je kiest zelf een bezorgdag en tijdstip op Mijnafspraak.nl.

Bezorging via PostNL
Je krijgt een e-mail met daarin de bezorgdatum. In de PostNL app kan je een andere bezorgdatum kiezen.

Ophalen in een Odido Shop
Je krijgt een bericht van de Shop als je telefoon klaarligt.

De telefoon die ik heb besteld is niet op voorraad. Wanneer kan ik de telefoon verwachten?
Voor we je telefoon kunnen bezorgen, heeft die al een hele reis afgelegd. In deze video vertellen we je er meer over.



Heb je Odido Internet + TV besteld?
Glasvezelinternet
Heb je Glasvezel van Odido besteld? Dan komt er een monteur langs om het te installeren. Pas 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen, kunnen we je glasvezelinternet aansluiten.

Standaardinternet
Je krijgt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons installatiepakket kan je vanaf die datum zelf je internet installeren. Lees meer over bestellen, bezorging en installeren bij Odido.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.