Veelgestelde vragen


Wanneer krijg ik mijn nieuwe iPhone 16 geleverd?

Natuurlijk wil je je nieuwe iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro of iPhone 16 Pro Max zo snel mogelijk hebben. Snappen we. We doen er alles aan om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk bij je te krijgen.

We niet weten hoeveel iPhones we per week binnenkrijgen. Een leverdatum is dus lastig. Daarom zie je tijdens het bestellen de verwachte levertijd in weken. Hier kan je vanuit gaan. Deze vind je ook altijd terug op onze bestelstatuspagina. Wel zo makkelijk.

Duurt het langer of juist korter? Dan sms’en we je even. Als je nieuwe iPhone 16 ons magazijn verlaat, laten we dit ook meteen weten. Je krijgt dan ook bericht van onze koerier om een bezorgafspraak te maken. Laat je de iPhone 16 in één van onze Shops bezorgen? Dan krijg je bericht als de iPhone voor je klaarligt.
 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.