Veelgestelde vragen


Waarom geven jullie alleen informatie aan de contracthouder en niet aan een partner of familielid?

Om je privacy te beschermen, geven onze medewerkers informatie over je contract en facturen alleen door aan de contracthouder. Dat is degene van wie de naam en handtekening op het contract staan. Maar soms is dat niet handig, en wil je dat iemand anders die info kan opvragen. Bijvoorbeeld je partner of familielid. Daarom kan je bij Odido iemand machtigen om contractinformatie op te vragen. Dan stel je een wachtwoord in. Alleen wanneer de ander het goede wachtwoord geeft, wordt de gevraagde informatie gegeven.

Je kan dan een (nieuw) wachtwoord als volgt aanvragen: door een brief te sturen naar Odido Service BV, Postbus 16272 2500BG Den Haag of door binnen te lopen in een Odido Shop Vermeld bij je aanvraag je naam, volledige adres, mobiele nummer en het gewenste wachtwoord. Let op! Het wachtwoord moet aan de volgende 3 voorwaarden voldoen: het wachtwoord is maximaal 12 tekens lang het wachtwoord mag geen getallen bevatten het wachtwoord mag niet 'ja', 'nee' of 'geen' zijn Vergeet niet bij je aanvraag een kopie legitimatiebewijs mee te sturen (waarop je je burgerservicenummer en pasfoto onleesbaar hebt gemaakt).

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.