Veelgestelde vragen


Waarom ben ik geregistreerd bij stichting Preventel?

Als je bij Preventel bent geregistreerd, ben je een tijd te laat met betalen.

Heb je een brief gekregen over een Preventel-registratie? Dan ben je een tijd te laat met betalen.

Preventel houdt bij wie niet op tijd betaalt aan telecomaanbieders, zoals Odido. Sta je geregistreerd? Dan kan dat gevolgen hebben voor een nieuw abonnement. Soms kunnen we een aanvraag weigeren of beperkingen instellen. Meer weten? Kijk op preventel.nl/sta-ik-geregistreerd.

Wil je bezwaar maken? Stuur een brief met een kopie van je legitimatiebewijs naar: Stichting Preventel, Postbus 744, 7400 AS Deventer.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.