Veelgestelde vragen


Waarom ben ik geregistreerd bij stichting Preventel?

Preventel is een stichting die gegevens bijhoudt van personen en bedrijven die niet op tijd hun telecomaanbieder betalen. Ook Odido is bij deze stichting aangesloten. Als je geregistreerd bent bij Preventel, kunnen we een nieuwe abonnementsaanvraag weigeren of beperkingen op te leggen.

Je kan bezwaar maken tegen de registratie bij Stichting Preventel of tegen een afwijzing naar aanleiding van de registratie. Dit doe je door een brief en een kopie van je legitimatiebewijs te sturen naar:

Stichting Preventel
Postbus 744
7400 AS Deventer

Kijk voor meer informatie op de site van Preventel: www.preventel.nl/sta-ik-geregistreerd

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.