Veelgestelde vragen


Waar kan ik een klacht indienen? Heeft Odido een klachtenformulier?

Vervelend dat je niet tevreden bent. Lossen we zo snel mogelijk voor je op. 
 
De meeste vragen beantwoorden we op onze servicepagina. Staat je antwoord er niet tussen? Bel, mail of chat dan met Odido Service. We staan klaar om je vragen te beantwoorden.

Sommige vragen hebben meer onderzoek nodig. Daarom kan je de vragen hieronder op een aparte manier doorgeven:

  • Dekkingsproblemen of een ander probleem met ons netwerk? 
    Bekijk onze dekking op de netwerkkaart. Is er goede dekking op je locatie, maar werkt het toch niet zoals het hoort? Klik dan op de kaart en meld het probleem.
  • Een klacht over sms-diensten of mobiele betalingen?
    We hebben voor je op een rij gezet hoe sms-diensten en mobiele betalingen werken. Ben je het niet eens met de kosten op je factuur? Vul dan het online onderzoeksformulier in.
  • Word je lastiggevallen aan de telefoon?
    Je privacy moet gerespecteerd worden. We leggen graag uit wat je kan doen aan ongewenste telefoontjes. En hoe je een onderzoek start.

Ben je ergens niet helemaal tevreden over en wil je een klacht doorgeven?
Ons webcareteam staat voor je klaar op Facebook en X. Of stuur ons een bericht met het contactformulier.
Een brief schrijven kan ook, al zal het dan iets langer duren voordat je antwoord hebt. Stuur je brief naar ons postadres: Odido Netherlands bv, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag. 
 
Lees ook de Odido richtlijn klachtenbehandeling.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.