Veelgestelde vragen


Mijn simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon, wat kan ik doen?

Je kan in Mijn Odido en de Odido App een nieuwe sim bestellen.

Dat ligt eraan of je simkaart te groot of te klein is voor je telefoon. Twijfel je over welke maat er in je telefoon past? Zoek het dan op in onze Toestelhulp.
 
Als hij te groot is, kan je er misschien nog een kleiner formaat uitdrukken. Knip nooit zelf je simkaart op maat als hij te groot is! Een geknipte simkaart heeft namelijk verschillende nadelen.  
 
Je kan in Mijn Odido en de Odido App een nieuwe sim bestellen. Die bestel je voor € 5,09 in Mijn Odido of bij Odido Service. In de Odido Shop kost een nieuwe simkaart € 10.
Als je een nieuw simkaartje bij ons bestelt, sturen we je een 3-in-1 simkaart op. Hier druk je dan het juiste formaat uit voor je telefoon.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.