Veelgestelde vragen


Mijn iPhone geeft de melding 'simlock actief', wat nu?

Vul de pincode van je simkaart in.

Krijg je de melding ‘simlock actief’ op je iPhone? Vul dan de pincode van je simkaart in. Die code kreeg je bij je simkaart.
Heb je de pincode zelf veranderd en weet je ‘m niet meer? Vul dan 3 keer een verkeerde pincode in. Daarna kan je de pukcode invullen. Die kreeg je ook bij je simkaart.
 
Pin- en pukcode kwijt? Kan gebeuren. Je vraagt ze makkelijk op door je e-mailadres achter te laten. Dan krijg je de codes gewoon in je mailbox.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.