Veelgestelde vragen


Mijn internettegoed is op en nu is mijn mobiele internet gestopt. Wat kan ik doen?

Je koopt een GB-aanvuller makkelijk in Mijn Odido.

Is je internetbundel op? Met een GB-aanvuller koop je eenvoudig en flexibel GB's als dat nodig is. Daarna kan je weer op volle snelheid internetten, tot je nieuwe internetbundel ingaat of je de aanvuller hebt verbruikt. Zo kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. 
 
Je koopt een GB-aanvuller makkelijk in Mijn Odido. We hebben verschillende GB-aanvullers waarmee je je data aanvult.
Lees er alles over op odido.nl/gb-aanvuller.
 
Heb je Prepaid van Odido? Kijk dan eens naar onze Prepaid bundels. Kan je meteen weer snel internetten.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.