Veelgestelde vragen


Mijn internet is heel traag, hoe kan ik dat oplossen?

Mogelijk is je data op, of zijn er werkzaamheden.

Kan aan verschillende dingen liggen. Gaat er iets mis met bellen, sms'en of mobiel internet? Vul dan eerst je postcode in op de kaart om de status van ons netwerk te zien. Dan zie je of er werkzaamheden zijn, of een storing is. Maar het kan ook zijn dat je data op is en dat daarom de snelheid is verlaagd. In dat geval hebben we je een sms'je gestuurd.
 
Heb je problemen met je (draadloze) internetverbinding van Odido Internet + TV? Kijk dan op odido.nl/service/producten/internet/oplossingen wat je kan doen. Is het zo weer opgelost.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.