Veelgestelde vragen


Kunnen jullie een onderzoek starten naar diensten van 3e partijen?

Lukt het niet om je af te melden van een dienst van een 3e partij, of ben je het niet eens met een factuur die je moet betalen? Bijvoorbeeld van een sms-dienst of dienst voor mobiel internet? Dan kunnen we een onderzoek voor je opstarten. Hebben we je toestemming voor nodig. Vul daarvoor het onderzoeksformulier in. Log in met je Mijn Odido account. Hoor je binnen 30 dagen van ons.

Gaat je klacht over de aankoop van apps? Bij een Android app stuur je de ontwikkelaar van de app een bericht. Gaat het om een app uit de Apple App Store? Neem dan contact op met Apple.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.