Veelgestelde vragen


Kan ik mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon?

Je kan je contract verlengen vanaf een paar maanden voor het eind van de vaste contractperiode.

 
Is je contract bijna afgelopen, dan kan je je abonnement laten doorlopen of je contract verlengen. Net wat je wil. Verlengen kan met of zonder nieuwe telefoon. Bij een verlenging betaal je natuurlijk geen aansluitkosten. Bekijk in Mijn Odido of je kan verlengen. 

Is je telefoon kapot en heb je daardoor eerder dan verwacht een nieuwe nodig? Dan kan je misschien kiezen voor vervroegd verlengen.

Zakelijk
Als beheerder verleng je makkelijk 1 of meerdere abonnementen, vanaf 6 maanden voor de einddatum van het contract.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.