Veelgestelde vragen


Kan ik mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon?

Is je contract bijna afgelopen, dan kan je je abonnement laten doorlopen of je contract verlengen. Net wat je wil. Dat kan als je een Sim Only abonnement hebt of een abonnement met telefoon. Bekijk of je kan verlengen. Je komt dan in Mijn Odido en daarna in onze Online Shop. Je betaalt natuurlijk geen aansluitkosten.

Is je telefoon kapot? Dan kan je misschien kiezen voor Early Renewal en zo je contract vervroegd verlengen.

Zakelijk
Als beheerder verleng je makkelijk 1 of meerdere abonnementen vanaf 6 maanden voor de einddatum van het contract.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.