Veelgestelde vragen


Kan ik het Odido netwerk uittesten?

Met ons netwerk ben je altijd en overal verbonden. 

Tot 12 februari 2025 boden we de Test Ons Nu regeling aan. Daarbij kon je ons netwerk als nieuwe klant een maand testen. Ben je vóór 12 februari een nieuw contract bij ons aangegaan en wil je aanspraak maken op deze regeling? Dat kan tot 12 maart. Neem hiervoor dan even contact met ons op. 
 
We hebben onze eigen netwerken gebouwd met maar 1 doel: zorgen dat jij altijd verbonden bent. Of je nu gebruikmaakt van ons mobiele 5G-netwerk of van ons snelle en stabiele Glasvezel voor thuis. Thuiswerken, gamen, onderweg online zijn – ons netwerk is er altijd voor je. En wist je dat Internet van Odido als beste uit de test kwam bij umlaut? Alles over ons netwerk.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.