Veelgestelde vragen


Kan ik een vast of statisch IP-adres krijgen?

Je IP-adres kan soms veranderen. Dat heet een dynamisch IP-adres.

Bij onze mobiele abonnementen deel je je IP-adres met andere mensen. Zo zijn mobiele netwerken ingericht. Wil je toch een vast IP-adres? Dat kan vaak via een speciale dienst. Denk aan een VPN-provider of een DNS-oplossing.

Met Klik&Klaar Internet en Odido Internet voor thuis werkt het anders. Je krijgt dan een eigen IP-adres die regelmatig veranderd. Wil je een vast IP-adres voor je slimme apparaten of een server? Dat kan met een Dynamic DNS dienst. 

Meer weten? Vraag het in onze Odido community met ruim 300.000 leden. 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.