Veelgestelde vragen


Kan ik een betalingsafspraak maken voor mijn factuur?

Je kan een betalingsregeling aanvragen in Mijn Odido.

Soms lukt het niet om je factuur meteen te betalen. Snappen we best.
 
Er zijn mogelijkheden om je factuur in delen betalen. Of je kan de betaling een paar dagen uitstellen.
Zo'n betalingsregeling kan je voor je mobiele abonnement aanvragen in Mijn Odido. Naast de factuur of facturen die je nog niet hebt betaalt, zie je een knop waarmee je de betaalafspraak kan aanvragen. 
Lees hier alles over betalen, of ga meteen naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betaalafspraak.
 
Heb je Odido Internet + TV? Ook dan kan je een betaalafspraak aanvragen. Lees hier wat er mogelijk is.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.