Veelgestelde vragen


Kan ik automatisch inloggen in Mijn Odido?

Dan kan, als je daar je akkoord voor geeft. Hoef je niet steeds je wachtwoord in te vullen. Je hebt natuurlijk wel een Mijn Odido account nodig.

Kies voor:

  • Volledige toegang: je kan heel Mijn Odido in, ook facturen bekijken en blokkades beheren.
  • Beperkte toegang: alleen verbruiksstatus bekijken en GB-aanvullers of Internet Op Reis kopen.
  • Geen toegang: dan log je altijd eerst in met je wachtwoord.

Je kan automatisch inloggen zelf aan- of uitzetten via Mijn Odido.

Let op: Gebruik je je telefoon als hotspot, dan hebben anderen die met je hotspot verbonden zijn dezelfde toegang. Wil je dit niet, zet de toegang dan uit.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.