Veelgestelde vragen


Kan iemand anders mijn Odido bestelling aannemen?

Bij een particuliere bestelling kan dat niet. Bij een zakelijke bestelling kan je iemand anders machtigen.

Dat ligt eraan om wat voor bestelling het gaat. 

  • Als je een nieuw particulier abonnement hebt aangevraagd of een verlenging, moet je de bestelling zelf in ontvangst nemen. 
    Bij een verlenging krijg je daarnaast van PostNL een ontvangstcode. Deze moet je bij het bezorgen invoeren.  
  • Gaat het om een abonnement voor je bedrijf? Dan kan je iemand anders machtigen.
    Daarvoor is een machtiging nodig op bedrijfspapier, ondertekend door jou en de gemachtigde. De gemachtigde moet jouw legitimatiebewijs tonen (geen kopie) en hij moet zichzelf kunnen legitimeren. De levering mag alleen plaatsvinden op het contract-, of vestigingsadres dat bij ons bekend is.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.