Veelgestelde vragen


Kan iemand anders mijn Odido bestelling aannemen?

Als je bestelling een abonnement is, dan moet je 'm zelf aannemen. Een Prepaid bestelling mag wel door een gemachtigde aangenomen worden. Diegene moet dan wel zijn of haar legitimatiebewijs laten zien, en dat van jou.

Gaat het om een abonnement voor je bedrijf? Hiervoor is een machtiging nodig op bedrijfspapier, ondertekend door jou en de gemachtigde. De gemachtigde moet je legitimatiebewijs kunnen tonen, geen kopie. Daarnaast moet de gemachtigde zichzelf ook legitimeren. De levering mag alleen plaatsvinden op het contract-, of vestigingsadres dat bij ons bekend is.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.