Veelgestelde vragen


Ik sta onder bewind, hoe werkt dat?

Het bewind wordt bij ons aangemeld door je bewindvoerder. Tijdens het bewind mag je bepaalde dingen met je abonnement niet zelf doen. Dat doet de bewindvoerder dan voor je.

Als je onder bewind staat, mag je bepaalde dingen met je abonnement niet zelf doen. Bijvoorbeeld je abonnement aanpassen, of een nieuwe simkaart aanvragen. In plaats daarvan vraagt je bewindvoerder dat voor je aan.
 
Bewind aanmelden
Je bewindvoerder moet schriftelijk contact met Odido opnemen om het bewind aan te melden. Hij stuurt ons dan een e-mail met in de bijlage de beschikking van de rechtbank. Dat kan voor een mobiel abonnement naar schuldhulp@odido.nl en voor een Internet + TV abonnement naar credit@odido.nl. Heb je zowel een mobiel als een Internet + TV abonnement, dan moet de beschikking dan naar beide e-mailadressen worden gestuurd.
Per post kan ook, naar: Odido Netherlands bv, t.a.v. Incasso, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
 
Tijdens het bewind
Zolang het bewind loopt, kan de bewindvoerder per e-mail en per post contact met ons opnemen voor
vragen en verzoeken. Odido reageert binnen 14 kalenderdagen.
Tijdens het bewind worden de maandelijkse facturen naar het e-mailadres van de bewindvoerder gestuurd. 
 
Afmelden bewind
Voor het afmelden van een bewind hebben wij een eindbeschikking nodig, waarin de uitspraak van de rechter staat. Deze eindbeschikking mag door de bewindvoerder of door jouzelf gemaild worden.  Stuur de eindbeschikking per mail of per post naar bovengenoemde (e-mail)adressen.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.