Veelgestelde vragen


Ik heb geen internet op mijn telefoon, wat kan ik doen?

Check je instellingen, je datategoed en of je bij bent met je betalingen.

Als je geen gebruik kan maken van mobiel internet, kan dat aan verschillende dingen liggen. 

  • Je kan je instellingen checken via de stap-voor-stap uitleg in onze toestelhulp.
  • Als je GB's op zijn, heb je een sms'je gekregen waarin we je uitleggen dat je bijvoorbeeld een GB Aanvuller kan kopen. Ga daarvoor naar Mijn Odido
  • In het geval van een betalingsachterstand plaatsen we soms een blokkade. Kan je op te lossen door alsnog te betalen.  

Heb je problemen met je (draadloze) internetverbinding van Odido Internet + TV? Kijk dan op odido.nl/service/producten/internet/oplossingen wat je kan doen. Is het zo weer opgelost.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.