Veelgestelde vragen


Ik heb geen beltegoed via de App gekregen, wat nu?

Het kan aan meerdere dingen liggen dat je je beltegoed niet hebt gekregen.

  • Een verkeerd ingevuld telefoonnummer.
  • Je betaling hebben we niet goed binnen gekregen.
  • Odido heeft vertraging of problemen met het afleveren van sms'jes. Check je saldo in Mijn Odido of sms Sms SALDO naar 1144. Is er 2 uur na de betaling nog steeds geen beltegoed bijgeschreven? Neem dan contact op met Alphacomm.

Niet blij met de diensten in de Odido Prepaid opwaardeer App of heb je een klacht? Neem dan contact op met de klantenservice van Alphacomm. De contactgegevens vind je in de app of op de website van Alphacomm.
Bekijk ook eerst de faq-pagina in de app voor antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, dan gebruik je het contactformulier in de app.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.