Veelgestelde vragen


Ik denk dat ik een phishing e-mail heb gekregen. Hoe check ik dat?

Check de tips op odido.nl/phishing 

Goed dat je alert bent! Er zijn inderdaad oplichters die neppe e-mails of sms’jes sturen, die lijken op die van Odido. Zo proberen ze je te misleiden, zodat je geld naar ze overmaakt. Of persoonlijke gegevens doorgeeft. Dit is internetfraude en noemen we phishing.
 
Op odido.nl/phishing hebben we een paar tips voor je op een rij gezet.
We delen er alvast een paar:

  • Onze e-mailadressen eindigen altijd op @odido.nl of @mail.odido.nl
  • Pas op met betalingsherinneringen! Als je twijfelt over de herinneringsmail die je hebt ontvangen, log dan in op je Mijn Odido account. Daar staan je openstaande facturen en zie je meteen of het bedrag uit de e-mail klopt.

 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.