Veelgestelde vragen


Ik denk dat ik een phishing e-mail heb gekregen. Hoe check ik dat?

Tegenwoordig sturen oplichters vaak e-mails die erg lijken op die van Odido. Dat is internetfraude en noemen we phishing.

Goed om te weten: onze e-mailadressen eindigen altijd op @odido.nl of @mail.odido.nl. Heb je een mailtje gekregen waarvan je niet zeker weet of je het kan vertrouwen? Op odido.nl/phishing hebben we een paar tips voor je op een rij gezet.

 

Betalingsherinnering
Odido stuurt je een e-mail als je een openstaande factuur hebt, maar tegenwoordig sturen oplichters ook e-mails die erg lijken op die van Odido. In dat geval betaal je niet aan Odido, maar aan de oplichters.


Zit je bij Odido?
Onze belangrijkste tip: log in op je Mijn Odido account. Daar staan je openstaande facturen en zie je meteen of het bedrag uit de e-mail klopt.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.