Veelgestelde vragen


Ik ben mijn telefoon kwijt. Wat moet ik doen?

Blokkeer je simkaart, zodat niemand kosten kan maken met je telefoon.

Blokkeer zo snel mogelijk je simkaart. Zo weet je zeker dat niemand kosten kan maken met je telefoon. Je simkaart blokkeer je makkelijk zelf in Mijn Odido. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Waarschijnlijk kan je de verificatiecode niet ontvangen, maar daar helpen we je mee.
 
Voor het blokkeren van je simkaart kan je ons ook altijd bellen. Klantenservice gesloten? Dan kan je ons bellen op +31624001200. Dit nummer is dag en nacht bereikbaar.
 

En verder

Je wil natuurlijk snel weer een nieuwe sim. In Mijn Odido vraag je een nieuwe aan. Of kom langs in een Odido Shop bij je in de buurt.

Telefoon teruggevonden? Dan kan je je sim zelf weer deblokkeren. Doe je ook in Mijn Odido.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.