Veelgestelde vragen


Hoe weet ik wanneer m'n nieuwe factuur klaarstaat?

We geven je een seintje als je nieuwe factuur in Mijn Odido staat.

We geven je elke maand een seintje als je nieuwe factuur klaarstaat in Mijn Odido: met een sms'je, een e-mail of e-mail waarin de factuur is toegevoegd als bijlage. De specificaties sturen we niet mee als bijlage; die staan alleen in Mijn Odido.
Ontvang je nu een mail maar heb je liever een sms, of andersom? Kan je zelf aanpassen bij je Mijn Odido instellingen.
 
In Mijn Odido staan je facturen van de laatste 24 maanden en de specificaties van de laatste 6 maanden. Je kan ze makkelijk bekijken en downloaden. 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.