Veelgestelde vragen


Hoe voeg ik een abonnement toe aan mijn Mijn Odido account?

Soms staat je abonnement al voor je klaar. Handig. En anders kan je het abonnement zelf koppelen.

In Mijn Odido komen al jouw abonnementen samen: mobiel, Internet+TV, Klik&Klaar, Prepaid en Data only.
 
Als er een abonnement op je naam staat dat nog niet is gekoppeld, zetten wij 'm alvast voor je klaar. Je hoeft dan alleen maar te bevestigen dat je het abonnement aan je account wil toevoegen.
Ook als je handmatig een abonnement wil koppelen, is dat zo gedaan. Het abonnement moet wel op je eigen naam staan.

Een abonnement koppelen doe je zo:

  1. Log in op Mijn Odido of in de Odido App 
  2. Klik rechtsbovenin op 'Beheer' en dan op 'Abonnement koppelen' 
  3. Volg de stappen in je scherm. 

 
Wil je ook inzage in een abonnement dat niet op jouw naam staat?
Dat abonnement kan je niet toevoegen aan je Mijn Odido account. Onze tip: maak een heel nieuw Mijn Odido account aan, met een ander e-mailadres. Daar koppel je het andere abonnement aan. In de Odido App kan je daarna wel dat account toevoegen, door in te loggen met de loginnaam en het wachtwoord. Je kan tot 7 Mijn Odido accounts (die op verschillende namen staan) in de Odido App bekijken.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.